.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مه‌آلودگی و لغزنده بودن محورهای مازندران/ احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای مازندران با توجه به شرایط جوی لغزنده و به‌صورت مقطعی مه‌آلود است و با توجه به این مهم احتمال سقوط بهمن وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ جوی در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: با توجه به بارش‌ها سطح محورهای مازندران لغزنده است که لازم است رانندگان با احتیاط و صبوری بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ارتفاعات محور کیاسر مه‌آلود است، افزود: محدود بالادست محور کندوان صاف است.

این مسؤول تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی محور کندوان از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه به‌جز ایام تعطیل مسدود خواهد بود.

قدمی با تأکید بر اینکه رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو ضروری است.

وی هشدار داد: با توجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن به‌ویژه در محورهای هراز و کندوان و ریزش سنگ و کوه در محورهای مواصلاتی مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: ازجمله توصیه‌های پلیس در چنین مواردی پرهیز از بوق زدن، ایجاد سروصدا و ایستایی در محورهای کوهستانی استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.